31 maj 2006

Lira lara loppan

Små, små sjungande barn och en glittrande stjärna ivrigt hoppandes på scenen. Och jag har sommarlov och ler åt tenorens - min favorit - kommentar efter kollationeringen på FO igår. Prata är enkelt när man tycker om det, svårt när man är lite rädd eller inte är av den typen. Jag vill åka till New York och jag älskar jazz och vårregn. I synnerhet det förstnämnda. Sedan befinner jag mig i min gråt-period, och ville gråta när alla barnen stämde upp i samma Astrid-visa, eller när jag såg en liten nyckelpiga i gräset eller över Söder-vyn från färjan..

empty hours passed with you.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också till New york!Men vi vill nog dit av olika anledningar :)

Vera sa...

Haha. Ja, kanske av lite olika anledningar.. jag vill helst se Duvemåla och så vill jag shoppa ihjäl mig typ ; o) pusspuss.

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»