8 maj 2006

Kärlek.

det är få kvällar som showkvällar. Älskar er innerligt, och det är ingen överdrift, snarare finns inte ord för hur mycket jag tycker om er. Livet skall man fylla med sådant man blir inspirerad och lycklig av, och det blir jag av att vara med er. Skönsången vid långbordet är körsbäret på toscatårtan och rosorna i mitt rum ett vackert tecken - jag ska spara dem förevigt. All vänlighet och alla leenden ger energi så det räcker länge, länge, länge, och även om jag är ledsen nu över att allt underbart är kort är jag samtidigt universums lyckligaste. I skrivandets stund får jag vara det, oavsett vad imorgon innebär. godnatt älskade voxisar och godnatt jord..

"vi kan tacka redan nu för nästa år, på förhand.. då ska du ju sjunga i kören!"

1 kommentar:

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»