17 december 2006

Två och en halv

Minus två och en halv grad. Men inte kan jag väcka min syster á la Bullerbybarnen och ropa att det snöar inte, ty i denna stad är snöig jul ett minne blott? Julstämning har jag dock ändå, med små änglar överallt och efterlängtad konsert idag med Helen. Igår dubbeljobbade jag och insåg när jag såg nya schemat att det här går ju inte. Tur jag har en förstående hejaklack som kan hjälpa mig.. Hon behövs, minst sagt.

Fika med I och N var trevligt, och jag vill också åka utomlands. Till Berlin tror jag, så kan jag gå på opera varje dag. Ska bara lära mig tyska först. Nu väntar Loranga på att bli färdigskriven, så tillbaka till honom. På återseende och allt gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken fin bild på Helen (från Damernas V. eller hur?)! Kul att du ska se/höra henne idag, du får berätta mer om hur det var efteråt!

Vera sa...

Visst är det en snygg bild : ) jag tror den är från damernas värld ja. Konserten var alldeles underbar. Kramar.