14 december 2006

A Swinging Christmas

Hjärtat är fyllt utav dig, jag har allt man kan önska sig.. sjunger de på radion och jag längtar efter kärlek. Såg ett genrep på Stadsteatern i veckan, en romantisk komedi, men jag förstod ingenting för den var så obotligt grå och förutsägbar. Gråa väggar, grå dekor, beiga kläder, med undantag för snöfallet i andra akten var det idel mörka toner. Jag föredrar svart eller ljusa färger på en scen. Igår fick jag årets första julklapp av mina storasystrar, och vi julfikade. Idag är jag speedad, men jag litar på dig, du som symboliserar trygghet och värme och hopp. Det är upp till mig själv hur det går.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, gillade du inte "När Harry mötte Sally"? Trist, jag som trodde att den skulle vara bra... Men, men, jag får väl själv bedömma efter att jag sett den imorgon... KRAM!