10 september 2006

Lista snodd från annan bloggare

vilken tidning läser du? svd, dn, metro, inredningstidningar och tidskriften opera.
ditt mest använda uttryck? "absolut"
ditt mest oanvända? "cp"
vilken är din största framgång? att jag har lyckats med att finna en plats där jag hör hemma
ditt största misslyckande? kanske att jag aldrig lärde mig engelska ordentligt i grundskolan
viktigaste egenskap hos en människa? omtänksamhet och viss tolerans
sämsta egenskap? självupptagenhet
vad gör en fest lyckad? glada människor
vad vill du bli? teaterproducent
hur ska din drömprins vara? charmig och lugn
vilka är dina idoler? alla ifrån benny andersson till malena ernman till helen sjöholm till nelson mandela och dalai lama
vad är din dröm? leva i lycka alltid
hur mycket väger du? 52 kg - obefintliga muskler
hur lång är du? 165 cm
kan du tänka dig att ta din bästa väns x? aldrig
är otrohet okej? kanske när det ändå är på väg att ta slut..
vilken är den bästa komplimangen du kan få? att jag är cool och om sådant jag skrivit
vilken är din favoritsysselsättning? skratta, fika och gå på teater
vad har du just nu i din bokhylla? böcker, ljus och cd-skivor
vad gör dig lycklig? att lyckas med någonting och att känna att saker och ting "synkar" varandra, vara i fas
humör just nu: ömsom lite vemodig men allra mest som en liten kvittrande höstfågel..

Inga kommentarer: