27 oktober 2007

Bättre och bättre dag för dag

BAO!-konsert till sen timme i ett Globen förärat med en egen dansbana, kulörta lyktor i alla de färger och en ovanligt mysig stämning. I BAO! är tveklöst Benny själv, Helen och den skrattande dragspelsregissören Rudolfsson mina favoriter, men jag tycker att alla i orkestern är värda applådåskor då de lyckas ge denna oerhörda blandning av musik som BAO! ändå representerar en så stor och bred publik som den igår. Ingen kan annat än bli lycklig. Dessutom är det vi ändå..

Idag är jag på väg till en lång dag på teatern, men innan dess måste jag inhandla godis, sockerberoende som jag verkar vara. Tre dagar kvar som tjugoåring - ångest? Förmodligen går den över ganska snart, att bli äldre är att bli visare. Eller nåt.

God helg på er,
/ V.

Inga kommentarer: